tirsdag 17. november 2009

Det går så det griner

Ideen i dag er å lage et løk-nett. Her  er bilder av løk overført til tekstil med rammelim, klare for bruk.


Jeg tror at jeg lager verdens beste løksuppe: ) Den blir laget til gode venninner som er på besøk. Alle vil selvsagt ha oppskriften på denne. I fjor ble det laget en screen ramme på denne oppskriften (fikk laget den hos Art-quilt)



Denne rammen har blitt veldig slitt, nærmest gått i oppløsning. Jeg bruker den alikevel for å se hva det kan bli ut av dette. På bildet under ses trykket, som ikke blir helt vellykket, men dette gir nye ideer til å tenke nytt: )



Det var mye som var mislykket på trykket, så overskriften klippes opp og fullføres med bokstavsjablonger. Det er også noen streker som skal skjules etterhvert. Det blir litt av et lappverk, men kan bli veldig morsomt!


De som har et godt "syn" ser kanskje allerede her at D bokstaven ikke er den D (det er en B). Når det trykkes blir det speilvendt.

Her er nettet ferdig til å gi bort. Rufsete og ganske stilig: )




Jeg har også laget grytekluter med oppskrifter. klikk her på Grytekluter for å ta en titt: )


4 kommentarer:

  1. Jeg hadde elsket julegavene fra deg, så kreativ som du er. :-))

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

    Du har en utrolig flott og spennende blogg! Gøy med blogger som skiller seg litt ut. Du er virkelig dyktig!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar på bloggen min! Så mye spennende du lager! Her var det mye å fordype seg i. Har alltid hatt lyst til å prøve tekstiltrykk, og her kan jeg hente inspirasjon bl.a til det! Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  4. Jeg klarte å lese oppskriften din på løksuppen på bildet her.

    Løksuppen ble en suksess. Så utrolig nydelig....

    Even

    SvarSlett