onsdag 17. mars 2010

Kurs i København, Workshop nr. 2

Jeg fikk selvsagt med meg to kurs når jeg var på lærerseminaret i København. Kurs nr 2 var å tove små boller.

De hadde ikke vann i lokalet, men se hvordan de løste dette. Smart hva? Sort søppelsekk med såpevann. Dette fungerte veldig godt.


Boblelast som hjelpemiddel i toveprosessen. Vi blåste opp en ballong hver og la ull rundt, for tilslutt og tre en strømpebukse over.



Nåt toveprosessen var ferdig, ble toppen klippet av. Pynten "nålefiltet" vi tilslutt. Her er ferdige resultater



10 kommentarer:

  1. kule:) fine former.
    fiolineklem

    SvarSlett
  2. Oj, de ble kjempefine. Jeg har tovet endel i "mitt tidligere liv", men denne måten å gjøre det på var helt ny. Nesten så jeg fikk lyst til å kjenne lukta av grønnsåpe igjen!

    SvarSlett
  3. "Magic":-)
    Sååå fine de ble...
    Fin dag fra Randi

    SvarSlett
  4. Nei, såå kult!! Utrolig mye rart, fint og spennende man kan lage :)

    SvarSlett
  5. Disse var morsomme! Jeg kjenner at jeg må tove litt snart igjen!!

    SvarSlett
  6. Åh, tova ær moro!! Så fina era ægg, vaser, bollar....ær fin dekoration att bara ha stående.
    Ha det gott!
    Pia

    SvarSlett
  7. Nydelige, disse likte jeg veldig godt, har aldri prøvd dette men nå ble jeg inspirert:)
    Kjempe mye annet fint på bloggen nå, siden sist!

    SvarSlett