lørdag 8. august 2009

Applikasjon. Lag på lag

De siste små babuskaer som var igjen applikerte jeg over hverandre, slik de hører hjemme, i rekkefølge etter hverandre: )


Den er like fin på begge sider, og babuskaene er ulike. Dette er en god beskytter for minnepennen som er i bruk hver dag.


Disse tingen jeg har laget i de tre siste innleggene er av de to tørklene jeg kjøpte i København for kr. 8,- per stk. En god og billig ide: )

Har du lyst å se de andre ideene så klikk her: Transparent lommebok og Bokmerker


10 kommentarer:

  1. Herlighet for en liten skjønnhet! c,")

    SvarSlett
  2. Så kreativ du er, ingen problem å vite hvem sin minnepinne det der er:)

    SvarSlett
  3. Syns du har fått mye for 16 kroner jeg;o))) Den ble kjempeskjønn.
    Dette med rammelim, jeg har aldri hørt om det, og ikke mamma heller. Har du noe info som du kunne sent meg på mail? Er det foreksempel noe ala decupage for tekstil?
    Kanskje jeg og mamma må til østlandet for å gå på kurs;o)))) Det hadde vært kjempegøy;o)
    Ha en fin søndag;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  4. Den var kjempefin!!
    Lurt når du bruker den så mye, og ikke minst vet du helt sikker hvem sin det er.

    Klart det er ok at du skriver om puten min.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Tack för kommentaren i min blogg! Jag måste fråga vad "forskjellig" betyder?

    En otroligt härlig blogg du har med mycket ny inspiration :-)

    Jenny / http://krimskramsy.blogspot.com

    SvarSlett
  6. Tack för förklaringen! Ja jag vill alltid hitta nya roliga projekt och inte bara sy samma saker :-)

    SvarSlett
  7. Kreativiteten formligen sprutar ur den här bloggen! Vad mycket kul och fint du gör!! Jag gillar också Babushka dockor...

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    Den var fin og smart :-) Skulle laget mobilbeskytter også av de babushkane der :-)

    Ha en fin søndag :-)

    klem

    SvarSlett
  9. Jeg vil si at du helt klart har fått god valutta for pengene dine!! :o)
    Du er kjempe flink!
    Fredrikke :o)

    SvarSlett