tirsdag 9. februar 2010

Årsplanlegger i ny DRAKT

Jeg har fått en utfordring som kom inn på bloggen min i forrige uke (jeg bare smiler: ) Hvem faller vel ikke for en slik oppgave?

Verdens beste Mamma. Jeg har en liten utfordring til deg. Du vet jeg har samme årsplanlegger som du har, og jeg ønsker meg også en drakt til den, jeg syntes din var så utrolig fin. Utfordring er på tema LEXINGTON :) Gå inn på: wwww.lexingtoncompany.com / Collection Spring 2010... *drømme-seg-bort*  Tidsfrist: ILA 2010 ;)

Nå er jeg i gang. Først bilder til inspirasjon inne på nettsiden. Bildene skal overføres til tekstil med rammelim.


Stoffene som skal brukes som underlag planlegges her. Her ligger årsplanleggeren som skal få ny drakt: )


Jeg elsker å bruke lag på lag med stoffer, så dette rosa stoffet skal også dekkes med et nydelig silkestoff som er nesten gjennomskinnelig. Litt skrift fra tidligere kan kanskje brukes? (vet ikke enda)
Bokomslaget er ferdig. Den skal gis bort til datteren min i dag. Jeg tror hun blir veldig glad: ) Noe som ikke kommer frem på bildene er at den er myk og god å holde i, og "rufsene" blir enda finere når de er slitt.




Her er bilder fra de andre bokomslagene som jeg bruker selv



6 kommentarer:

  1. Spennende...mye fint på lexington..*smiler*...
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. Spennende å se hvordan det blir ;)

    SvarSlett
  3. Gøy! Jeg følger spent med på videre arbeid. Høres spennende ut med flere lag med stoffer.

    SvarSlett
  4. Det er alltid spennende å følge prosessene dine.

    Du må jo ha et stort lager av tålmodighet.

    Astrid

    SvarSlett
  5. Synes årsplanleggeren er så fin i seg selv... men vet jo av erfaring at den kommer til å bli enda finere nå !!! Lykke til med prosjektet !!!!! Elisabeth H.

    SvarSlett
  6. Her var det masse inspirasjon og hente. Masse lekkert du lager, her skal jeg følge videre :-) Ønsker deg en flott og kreativ uke.

    SvarSlett