fredag 15. januar 2010

Georg Jensen

Når jeg er i København blir det alltid en tur innom Georg Jensen. Hvem ønsker seg vel ikke en klokke fra Georg Jensen? Vakre, enkle og stilrene. Her er et utdrag fra årets kolleksjon av klokker.

Sidene er revet ut, klare for å overføres til stoff med rammelim.


Jeg ønsker meg en god, litt stor skulderveske, og har funnet en bukse som ikke lenger i er bruk. Den er klippet opp og klar for et "nytt liv".


Her er klokkene applikert på, først et sort stoff, og så på det orange etterpå. Alle klokkene har fått plast rundt urskiven, noe som blir tøfft.


Klokkene skal være på skulder-remmen. Sort glidelås er satt på i front, mest for å la noe av det sorte gå igjen. Jeg skal se etterhver om den skal ha en funksjon, eller bare være til pynt.



Fronten på veska kan godt dekoreres, men ikke med for mye. Klokkene gjør mye ut av seg. Her er starten på et broderi hvor det skal stå: Georg J


Veska GEORG er ferdig: )


Glidelås er kun til pynt og skal ikke brukes




4 kommentarer:

  1. Stilige strekkode-bilder ja! Artig:-)

    SvarSlett
  2. ja dette er kult. Design, design og atter design.
    Oransje og digge klokke bilder på en litt stor veske, med plast og sømmer i sort. brede skulderstropper. A4 størrelse, veske:)
    Gleder meg masse,Gitte.
    grete

    SvarSlett
  3. Ah, jeg har en ide! Det blir så klønete å forklare her. Jeg forklarer i morgen når vi sees. Tusen takk for fantastisk kurs så langt. Gleder med masse til i morgen!

    SvarSlett
  4. http://aprintaday.blogspot.com/ :D

    SvarSlett