mandag 10. august 2009

Utfordringen

Jeg har fått en utfordring,.....og jeg elsker utfordringer: )

Min venninne Grete har kjøpt seg en ny lang jakke fra "favoritt" klesmerke DESIGUAL. Klærne er helt spesielle, og for å ikke snakke om logoen som henger inne i plagget. Jeg er helt syk etter dem. Vi møttes en inspirasjonsdag, da fikk jeg denne gaven. Oppe i esken lå selvfølgelig: )... logoen.


Her er merkelappen som var inne i jakken. Utfordringen jeg fikk var å sy et armbånd inspirert av denne logoen.


Forhistorien:
Årets høyedepunkt for Grete og meg er Designernes julemarked på DogA. I fjor var det en kunstner som jobbet med logoer. Hun laget armbånd,.. og de var så fine. Dette var dagens beste kjøp.


Desverre har jeg ikke navnet på denne kreative damen. Jeg spurte om hun hadde hjemmeside, noe hun ikke hadde. Jeg gleder meg til å se hennes arbeider på neste julemarked. Jeg krysser fingrene for at hun er der: )



8 kommentarer:

  1. Det armbåndet var kjempetøft;o) Og det skal bli enda gøyere å se hva du får til, er sikker på at det blir stilig;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. ..gå inn på bloggen solstrikke og se veska som solveig har sydd seg av merkelapper samlet over flere år..jeg så den i sommer og var imponert....art(i)...

    SvarSlett
  3. solgrim.blogspot.com ...lettere for deg å finne henne..hun er ei veldig kreativ dame...og min manns kusine...

    SvarSlett
  4. Så gøy å kikke innom denne kreative bloggen! Inspirasjon er herlig :O) Gleder meg til å se hvordan armbåndet blir.

    *klem*

    SvarSlett
  5. Oisann... nå har jeg vært bortreist en uke, og du har produsert masse spennende!!! Men jeg er selvsagt aller mest spent på hva du får ut av utfordringen min.

    SvarSlett
  6. Jamen i lige måde....super inspirerende her hos dig.

    KAren

    SvarSlett
  7. Heisann du, og takk for kommentar hos meg. (For lenge siden ;) Spennende at du fikk et armbånd ut av det. Du er utrolig iderik ;)

    Ha en flott dag ;)

    SvarSlett
  8. Artig! blir gøy å følge med på hvordan du løser utfordringen :)

    SvarSlett