søndag 22. november 2009

Grytekluter med oppskrifter

Her har jeg laget to gryte kluter. De er laget i flere lag, noe som er vanskelig å se ut ifra dette bildet. Trykket med oppskrifter og løk er montert først, for så å legge et nytt lag med tynt bomullstekstil over. Det gir et spennende uttrykk.



På bildene under vises hvordan hempene er sydd. Trykkene som er laget i forkant klippes ut og festes med aplikasjonsvliseline. Deretter legges det tynne tekstilet over.



Tilslutt syes en søm "rundt" skriften.



Jeg har også laget nett med oppskrift på verdens beste løksuppe. Ta en titt her på Det går så det griner.


5 kommentarer:

  1. Disse var jammen fine!! :o)
    Ha en kreativ sndag Gitte!

    SvarSlett
  2. Kjempestilige grytekluter du har laget!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du vil være min følger, å det er utrolig kult at minner kommer av mine Barcelona bilder :)
    Jeg er også følger hos deg, å takk for hyggelig kommentar på min blogg :D

    SvarSlett