onsdag 25. november 2009

I mørket er noen engler grå

Alle engler er vakre, men det finnes unntak. Jeg ville lage en som var annerledes.



Vingene er sydd av fløyelsstoff og et syntetisk stoff med gulltråder. Ansiktet er laget av strømpebukse som er "form"-sydd og malt med strax maling. Det gjør så hodet er helt stivt.



Denne engelen ble laget for mange år siden og blir henget opp på veggen hver jul. Jeg ville gjort det helt annerledes nå. Mitt juleprosjekt i år er å lage nye engler,....som er vakre: )


5 kommentarer:

  1. Eg synes at englene er sjarmerande:)
    Gler meg til å sjå dei nye englane dine!

    Anita

    SvarSlett
  2. Er enig med deg at det er kjekkere med en vakker engel. c,")

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte engler du har laget. Ønsker deg en flott torsdag.

    SvarSlett