søndag 16. august 2009

Armbånd med sirkler

Armbånd nummer 2, er ferdig. Utgangspunktet er logoen (fra Desigual) som ble vist for noen innlegg siden.


Her vises fremgangsmåten. Fargene er fra logoen, og perler skal danne mønster for sirklene.


Her er arbeidet i gang.



Når alle perlene er sydd på, lages det en kant rundt med bløt tyll (se under). Denne skal syes ned med perler.


Her er kanten sydd ned, og armbåndet er ferdig.

Har du lyst å se hvordan det andre armbåndet ble kan du klikke deg inn her: Armbånd med mynter


9 kommentarer:

  1. SÅ tøfft det ble! Dette ga meg inspirasjon, Gitte! Jeg koser meg virkelig med bloggen din :)

    SvarSlett
  2. Er imponert...
    Dette er ikkje noko for mi tolmodigheit.

    SvarSlett
  3. Så utrolig kreativ du er, fine ting!!! Tusen takk for besøket hos meg, velkommen igjen! Kos dere!

    SvarSlett
  4. Så fantstisk stilig;o)))) Jeg syns det forrige var veldig stilig, men dette tok virkelig kaka;o) Fy søren altså;o)
    Ha en fin uke;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  5. Vældigt snyggt og dekorativt armband!!
    Mvh
    Pia fra Sverige

    SvarSlett
  6. Herlighet så flink du er. Jeg blir inspirert av deg. Du gjør kjempefint arbeid og har mange gode ideer. Armbåndet var supert, kommer kanskje til å prøve på noe lignende. Ha en fin dag. :-)

    SvarSlett
  7. Jättefint verkligen! Pärlorna gjorde att armandet känndes riktigt lyxigt!

    SvarSlett
  8. Helt, helt nydelig!! Du er så flink!!

    SvarSlett