lørdag 7. mai 2011

Retro Campingvogn

Her starter jeg med den første utfordringen med tema RETRO CAMPINGVOGN. Denne utfordringen fikk jeg fra Lises blogg. Hun har en veldig fin blogg, gå inn og bli inspirert av flotte retro campingvogner: )

Her har jeg funnet en mal som skal brukes som mønster




Her starter arbeidet med å klippe ut malene av campingvogner. Jeg ønsker at hele forkleet skal fylles med campingvogner, alle sorte bortsett fra en som skal skille seg ut med et mønster


Alle mønsterdelene er med vliseline, så de strykes på stoffet slik at de blir limt fast


Nå skal alle applikeres på. Hjul og vinduer kommer for seg selv etterpå


2 kommentarer:

  1. Fy søren så morsomt :-) I LOVE IT!!!! Kreativiteten din er jo fantastisk. Gleder meg til fortsettelsen. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Fy søren så KUUULT! Og tusen millioner takk for så fin kommentar. TAKK <3

    SvarSlett