torsdag 29. oktober 2009

Ny utfordring. PUTE

Jeg fikk en utfordring på forrige kurs. Jeg hadde kjøpt en hvit pute som skulle dekoreres,....men med hva?

Da er det alltid gøy å spørre om noen har en ide til hva det kan bli til. Jeg fikk to utfordringer.

Nr. 1 å lage et motiv av bare knapper
Nr 2. å la meg inspirere av eventyret: Rødhette og ulven

Jeg er i full gang. Her blir det prøvet ut. Hele eventyret er printet ut + noen figurer. Figurer som er aktuelle er: rødhette, ulv, sol, skog, blomster, kurv, bestemor og hus i skogen.



8 kommentarer:

  1. Gleder meg;o)) Ser bra ut så langt.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for besøk i bloggen min. Så flott blogg du har da, er imponert over kreativiteten din. Her kommer jeg nok innom oftere, blir veldig inspirert over alt det flotte du produserer.

    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen i bloggen min.
    Du har en blogg hvor jeg fant utrolig mye spennende. Her skal jeg komme tilbake og kose meg!

    SvarSlett
  4. Hvordan kunne du ha blogg uten at vi har funnet deg før. Veldig mye spennende (og alternativt) å finne hos deg. Liker ting som er litt annerledes enn det alle andre lager. Skal nok besøke de oftere. Takk for kommentar i bloggen min.

    SvarSlett
  5. Blir spennende å se hva du klarer å trylle fram på puten:)

    SvarSlett
  6. Jeg gleder meg!!
    Regner med at det blir en kjempefin pute.

    SvarSlett
  7. Skikkelig spennende prosjekt du har på gang her. Ha en god helg.

    SvarSlett
  8. Fy søren så mye lekkert du viser frem på bloggen din her. Så masse lekkert, og kreativt :)

    Ha en super duper helg!

    SvarSlett