søndag 19. juni 2011

UT på tur - ALDRI sur

Jeg fikk en gave fra bloggeren Det skapte grann, en fantastisk bok med motiv av Babuska. Boken var pakket inn i et stoff med noen blomster.


Her fikk jeg en ide: )
Rester av Tilda stoffer fra Panduro Hobby og stoffer fra sommerduken ble tatt i bruk og blomstene klippet ut som dekor, og vips så ble det 3 stk oppbevaringsposer



Posene skal ha hver sin funksjon (picnic, praktiske småting som plaster, nål tråd, etc)


Her er de kommet på plass bak i bilen



2 kommentarer:

  1. Så gøy at du kunne bruke stoffet til noe så fint! Og ikke minst ser de praktiske ut, det er fare for at jeg spinner videre på denne idèen om bare litt.
    Si meg, er du like flink hele tiden til å bruke stoff etter hvert som de lander på trammen hos deg?
    Ha en fin dag videre.
    Beate

    SvarSlett
  2. Genialt!!! Jeg skal også lage poser til bilen! Takk for bra tips. :)

    SvarSlett