fredag 26. november 2010

Pepperkake på pinne

Nå er det klart for årets første julemarked. 2 stykker er nøye valgt ut og først ut er julemarkedet til Fiffige mammor på Lille Tøyenhageby i Oslo.

Her er det mye spesiellt. Jeg skal nemlig ha pepperkake på pinne, en utrolig fin og morsom ide. Her er det en herlig blanding av elger, sauer, hester og elefanter.


Fiffige mammor har også egen BLOGG, hvor det vises noen smakebiter av hva de lager. Jeg gleder meg. Se bare på denne plakaten. Plakaten viser at her ligger det mye kreativitet: )



5 kommentarer:

  1. Hei Gitte. Takk for besøket og for god tilbakemelding, det satte jeg kjempe pris på. Jeg er nok ikke den som er mest på nettet, men liker å titte innom for inspirasjon og idèer. Har tittet inn til deg før, og tittet litt hos deg nå, og blir like undrende hver gang over all kunskapen du har. Hvor kan man lære om rammelim og silketrykk, finnes det kurs i Akershus? Farmor

    SvarSlett
  2. Hei,

    Bloggen din får meg til å boble over av fryd og jeg har tittet innom ofte og hentet inspirasjon.
    Rammelimet som jeg kjøpte hos deg og jeg også prøvd og det fungere kjempefint:-)
    Ha en kjempefin 1. advent:-)

    Hilsen
    Guro

    SvarSlett
  3. Julemarked KAN være topp - og dette var et av dem!!

    SvarSlett
  4. hei så mye tøft du hadde her på bloggen din! likte den idéen med pepperkakene!

    SvarSlett
  5. Hei Gitte, hørte du var på markedet,
    det er også et av mine favorittmarkeder, jeg er jo så heldig at jeg er en Fiffigvenn, og har stillt ut der 3 år på rad.
    Jeg arranger nå også, eget designjulemarked på Ski som vi er veldig spente på tilbakemeldingene. Vi åpner kl 10.00 i morgen, så nå er det siste innspurt.
    Ha en kreativ helg:)

    SvarSlett