tirsdag 29. juni 2010

Kurs i Bergen

To dager før kongelig bryllup i Stockholm holdt jeg kurs i Bergen. Tema var selvsagt Royalt og skulle handle om tekstile teknikker. Her er noen av de flotte resultatene fra kursdeltagerne: )

Her er en ordensmedalje i tekstil. Teknikker som er brukt er floss, trykk med rammelim, metallfolie.


En liten tiara med bruk av svulmepasta (se blomster ved siden av det lyseblå trykket) Screenramme-trykk (monogram til Victoria og Daniel) og flossteknikker.


Hvorfor skal ikke hunden bli pyntet til Bryllup? Gå inn og se på flere arbeid som blir laget av denne kreative kunstneren. Her er det mye fint: )


På bildet under vises en hardanger-brudekrone under arbeid. Her er det brukt ulike trykk, metallfolie, svulmepasta (blomsterkrans) og alle kantene skal flosses.

 

Det ble også laget flere brosjer. Her er en av disse



4 kommentarer:

  1. Dette ser kjempemoro ut. Og den brudekronen var helmaks. Her mangler det ikke på kreative krumspring.

    SvarSlett
  2. Utrolig kjekt og inspirerende og se bilder av produktene fra kursene dine.

    Jeg falt for medaljen til hunden, den var både morsom og VELDIG fin.

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  3. Tack för kommentaren på min blogg.

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for din side full av blomstrende ideer! Takk også for at du finner mine tegninger inspirerende : )
    Jeg følger spent med på siden din.
    Julie

    SvarSlett