onsdag 7. april 2010

Babuska smykke

I dag hadde jeg dette Babuska smykke på meg. Det var en student som spurte meg om jeg hadde laget dette selv. Er ikke det litt morsomt da? Jeg blir forbauset,.... for så flink er jeg da ikke.  Det er jo ikke mulig.


Da bestemt jeg meg for å lage et babuska smykke, inspirert av dette. Det må lages ferdig til fredag, slik at denne studenten får se det ferdig før hun reiser hjem for helgen: )


Dette er et "gammelt" Pilgrim smykke, kjøpt i København for flere år siden.


5 kommentarer:

  1. Du får nok helt sikkert til å lage et smykke med babuska :) Jeg er veldig nyskjerrig på dette rammelimet du bruker. Får man kjøpt det her i Norge? Og så søt den barne kjolen med papirdukker var. Imponert over alt du lager. :)

    SvarSlett
  2. Nydelig smykke. Blir spennende å se ditt nye smykke.

    SvarSlett
  3. Jeg er IKKE overrasket over at noen tror du kan ha laget det for SÅ flink ER du!!! Gleder meg til å se hva du får laget.

    SvarSlett
  4. Det var det første som slo meg når eg opna sida her, "OJ! Har ho laga smykke?!?!"
    Ja, du er so flink at vi trur du klarer å lage slike fine ting, for det er DET du gjer!!
    Du er eit unikum!!

    SvarSlett
  5. Mycket vackert smycke og det ska bli kul att få se din "kopia" av detta....eller rättare sagt...inspiration av detta smycke:) jag ser fram mot fredag!!

    SvarSlett