fredag 25. juni 2010

Svulmepasta og vask

Jeg har prøvet å se hvor slitesterk svulmepastaen er i forhold til vask. Her har jeg vasket trykket (Buddafiguren) i 40 graders håndvask. Dette ble gjort mest fordi jeg var redd for at fargen som er tilsatt svulmepastaen skulle "lekke". Det gjorde den ikke, og det betyr at varmebehandlingen er nok til å holde på fargen.


Etter å ha skylt grundig, ble resterende vann klemt ut. Trykket er like fint.

Jeg fikk også en melding fra en som er god på å bruke svulmepasta. Hun forteller at det er slitesterkt (såfremt det ikke blir for mye pasta i trykket). Det er holdbart i vask og i hard bruk.


3 kommentarer:

  1. Supert!
    Takk for at du sjekket.
    God sommer Gitte :O)

    SvarSlett
  2. Enda større grunn til å handle svulmepasta. Gleder meg til å prøve det ut. Bestilling kommer i august :o)

    SvarSlett
  3. Virker veldig forlokkende å prøve seg med svukmepasta. Det gir jo sååå mange muligheter til å tilføre noe spesielt til det man lager.Ideene spirer i meg her.. Ønsker deg en riktig god sommer!!

    SvarSlett