fredag 21. august 2009

Brudebukett

Min niese Tine giftet seg i dag, fredag. Jeg fikk den æren av å lage brudebuketten. Hun ønsket en liten bukett. Vi var ute og handlet blomster i går og hun falt for kjempestore duftroser og brudeslør. Kjemperoser og liten bukett, det var litt av en utfordring: )


Av all respekt for de som er blomsterdekoratører, så kan jeg ikke mye om dette, men jeg har lært å stifte og har prøvet meg på dette tidligere.

Her er Tine netopp kommet fra Tinghuset. Glad, lykkelig og nygift!
Flott par hva?






12 kommentarer:

  1. For en nydelig bukett;o) Og et flott par;o)
    Syns tatoveringene hennes var stilige, som exsjømann/styrmann så har jeg erverva meg noen jeg også;o)
    Håper dere har hatt en fin dag;o)
    Gratulerer til brudeparet og til brudens tante;o)
    Ha en fin helg;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. Buketten syns jeg du fikk godt til.
    Snakk om feminin stil til ellers så barsk jente (ut ifra tatoveringene)
    Stilig brudepar, Gratulerer! :-)

    SvarSlett
  3. Vilken ära att få binda en brudbukett - och så fina de var!

    SvarSlett
  4. Jeg syns du har vært virkelig flink. Brudebuketten ble nydelig, og brudeparet seg lykkelig ut. Hva kan vel være bedre skussmål enn det?

    Ha ei fin helg :-)

    SvarSlett
  5. Vilken romantisk och vacker bukett! Och du, jag gillar alla dina fina armband!

    SvarSlett
  6. Buketten er virkelig flott. Dette kan du, og bør du gjere fleire ganger..

    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  7. Kjempefin bukett Gitte! Dette kan du virkelig:)

    SvarSlett
  8. Å så flik du er:-)) Nydelig bukett

    SvarSlett
  9. Buketten var aldeles nydelig - det enkleste er ofte det beste..
    Og for en ære å bli spurt om noen sånt da gitt!

    SvarSlett
  10. En udfordring at lave brudebuket, men herligt at nogen tror man kan. Du fik lavet en rigtig sød buket, der passer fint til bruden.

    SvarSlett