onsdag 15. juli 2009

KNIV - GAFFEL - la din vilje SKJE

Det å lage tema for ulike oppgaver er spennende. Vi vet aldri hva som skjer: ). Dette tema ble veldig morsomt og det ble mye kreativt ut av dette.
Her vises utprøvingen. Utgangspunktet var dette bildet som jeg fant på Flickr.
Bilde ble overført med rammelim til organza. Bestikket er klippet ut. Det blir tøft, fordi stoffet er tynt og gjennomskinnelig. Blitsen gjør så bildet blir ”magisk” og skinner.

Her er et annet eksempel hvor bestikk er klippet ut og overført på tynt silkestoff.


Her er teknikken jeg liker best å jobbe med, det å trykke i flere lag. Bestikket er først overført på et bomullsstoff, og så et stoff i organza som er lagt over.




3 kommentarer:

  1. Hei :)
    fant deg via Formigrafisk og ville bare si at nå har jeg kost meg med å lese innleggene dine og latt meg inspirere! Så masse fine produkter og bilder!
    Hilsen Hilde Iren :)

    SvarSlett
  2. Ååååh så flinkl du er!

    Legger deg til i blogglista mi med en gang :o)

    Klem

    SvarSlett