tirsdag 13. oktober 2009

Treknapper med metallfolie

Her har jeg prøvet å trykke bilder med rammelim på treknapper, noe som viser seg å gå veldig fint. Dette er laget som en prøvelapp som blir vist som et eksempel når jeg holder kurs.



Bildene er fra horoskopet i ukebladet Hjemmet, som er overført til treknapper. Varmebehandlingen er gjort i stekovnen, og deretter bløtlagt i vann. Det er laget små "prikker" med rammelim, og metallfolie er plassert over.
Knappen til venstre viser knappen før papiret er tatt av.


6 kommentarer:

  1. Hei.Så fin knappene ble.Har aldrig hørt om det dær...Ha en riktig fin Tirsdagskveld.Bodil

    SvarSlett
  2. TACK så jättemycket för berömmet!
    Det värmde mycket och jag blev jätteglad för att du uppskattar det jag gör!
    Det ska bli kul att se din blogg också och få inspiration till lite andra saker än vad jag brukar göra!!
    Och du, vilken jättefin Loggo du har!!

    SvarSlett
  3. Nu är jag tillbaka från min semester i Italien och jag kan äntligen svara: Tack så mycket för ditt besök hos mig!
    Din blogg är väldigt inspirerande och du är mycket kreativ!
    Kära hälsningar från Schweiz, Doris

    SvarSlett
  4. Heisan!
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Kjekt å finne nye blogger!
    Jeg likte din oppdelte ku, og sjiraffbildet var flott. Har alltid vært fascinert av disse dyrene som rager så høyt over bakken.
    Ha en god natt!
    Hilsen Kaspara

    SvarSlett
  5. Hei! Takk for hyggelig kommentar og at du vil være med på giveawayen på bloggen min :)

    SvarSlett
  6. Fiiine knapper Gitte!
    God helg,
    Fredrikke :o)

    SvarSlett