onsdag 29. juli 2009

Inspirasjon: Gudrun Sjøden

Endelig har årets katalog fra Gudrun Sjøden kommet. Jeg elsker å bla igjennom for å se hva de lar seg inspirere av. Denne gangen er tema: All verdens folklore.


Etter å ha kost meg og kikket grundig på alle bildene og modellene måtte desverre denne katalogen gå tapt: )
Hele katalogen er klippet opp for og lage kort til ulike anledninger, som bursdager, venninnekvelder etc. Tilsammen ble det 9 kort.

Her er kortene underveis i prosessen. Alt som er klippet ut og satt på kortet skal syes fast med maskin.


Kortene er klippet opp og sydd sammen. De blir deretter dekorert med perler, litt tekstil, knapper og trykk fra silketrykkrammer.


Her er kortene ferdige. Alle er forskjellige, men alikevel litt like. Tøffe hva?



10 kommentarer:

  1. Fantastisk fine, det så faktisk ut som noe jeg muligens kan gjøre en gang jeg også.;o)
    Har noen venner som driver med scrapbooking, og de er så flinke at jeg ikke engang tør forsøke meg. Men noe sånt... kunne jeg kanskje overrasket med;o))
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. Kjempe lekkre kort. Heldig er de venninnene som får et av disse!

    SvarSlett
  3. Bra sätt att återbruka reklam och annat smått-å-gott som man har på tyghyllorna och i syskrinet! Och snyggt blir det! Härligt att få ett så personligt kort som absolut INGEN annan kan få :)

    Pia Trygg i Sverige
    www.creative4you.se

    SvarSlett
  4. waw!
    Det er sååå inspirerande å kikke innom deg! Det er berre så synd at dagane er alt for korte...

    SvarSlett
  5. Helt perfekt, snakk om redesign. ;-)

    SvarSlett
  6. Såååååååå fine kortene ble!

    SvarSlett
  7. Hej! Läckra kort :D
    Var faktiskt hos dej jag hittade uppslaget att blogga Gudruns nya kollektion. Var här igår och hämtade länk till din fina väska som jag lade upp på MÖnsterarkivet.

    Ha det gott!
    MiA

    SvarSlett
  8. ...åååå...skriv til meg da...hihi...hjemme kl.2 i natt etter 3uker på loffen i 12 land...huhei...gleder meg til høstlæring av silketrykk og rammelim..og alt mulig annet....jeg elsker også sånne kort..har du sett pernille skaansar sin bol..fra pernille...kortinspirasjon som du ville like....klem marit

    SvarSlett
  9. så snyggt och annorlunda! häftigt!

    SvarSlett