lørdag 23. januar 2010

Merkelapper til koffert

Her er flere arbeider fra siste kurs i Rammelim som de ulike deltagerne har laget. Her er merkelapper til kofferter. Trykk med rammelim og plast over. Kjempetøfft!



Eller en søt liten dompapp med litt metallfolie over.




Her er det storproduksjon av bilder av ulike slag, både på bomullstoffer og gjennomskinnelige stoffer.



Og til slutt en som var veldig produktiv. Det er ikke vanlig at man klarer å få ferdig produkter mens man går på kurs. Det går mest på utprøving av bilder på ulike materialer. Her en gavepose til vinflaske.




9 kommentarer:

  1. Dette skulle jeg gjerne har prøvd. Høres kjempespennende ut - og så mange flotte ting du lager....

    SvarSlett
  2. Du er så flink! Artige koffertlapper :) Er det noe du ikke får til? Vinposen var også knallfin! God helg til deg :D

    SvarSlett
  3. Ser fantastisk artig ut! Kommer kanskje flere kurs etter hvert? Er alltid inne hos deg og titter når jeg er på nett, så mye spennende:)

    SvarSlett
  4. Du store min tid. Dette var flott. Det er så mye jeg har lyst å lære.

    Jeg har en del bilder (merkelapper) av det jeg kaller gammeldagse engler. Er det noe jeg kan gjøre med de på en enkel måte?

    Håper du kan gi meg et par tips.

    SvarSlett
  5. Jeg må bare komme med en kommentar: ) Det er ikke jeg som har laget dette. Det er fra siste kurs og laget av de ulike deltagere.

    Til Smykkas. Prøv deg frem med rammelim til englene dine. Det er både morsomt og så blir det fint: )

    SvarSlett
  6. Tack för hälsning på min blogg.
    Vad fina adresslappar du gjort.

    SvarSlett
  7. Her var det mye fint, flinke kursdeltagere og flink kursleder !!!!! Men Gitte ønsker du deg en fuglebok ???? Den dompappen ser da ut som en kjøttmeis ?:) Eller er det bildet som er utydelig ??? Elisabeth H.

    SvarSlett
  8. Takk for koselig besøk:-) Du skaper mye flott - her var det ikke mangel på kreativitet! Ha en fortsatt finfin søndag!

    SvarSlett