mandag 18. januar 2010

Hvem er egentlig Georg?

Veska er ikke helt ferdig. Det dukker stadig opp nye ideer, og det har det gjort denne gangen også. Jeg trenger mer tykk sort "bjørnetråd". Men veska begynner å ta form.

Her er klokkene applikert på, først et sort stoff, og så på det orange etterpå. Alle klokkene har fått plast rundt urskiven, noe som blir tøfft.



Klokkene skal være på skulder-remmen. Sort glidelås er satt på i front, mest for å la noe av det sorte gå igjen. Jeg skal se etterhver om den skal ha en funksjon, eller bare være til pynt.




Fronten på veska kan godt dekoreres, men ikke med for mye. Klokkene gjør mye ut av seg. Her er starten på et broderi hvor det skal stå: Georg J





6 kommentarer:

  1. Ser spennende ut, jeg har masse plagg liggende fordi stoffet er så fint så jeg må lage noe av det...men i motsetning til deg kommer jeg ikke i gang...Gleder meg til fortsettelsen !!!!! Elisabeth H.

    SvarSlett
  2. Dette blir spennende. Plast på urskivene var lurt. Jeg skal lage mitt klokkearmbånd idag. Og skal prøve meg på flossteknikk!

    SvarSlett
  3. Hei VESKEDESIGNER nr1:)
    PLAST er kult.Sortfarge og glidelås er tøft,konsentrere klokkene til remmen er lurt.
    Litt usikker på å blande for mye håndsøm,kan det bli for mange ulike teknikker slik at utrykket lett blir "urent"?
    Jeg er så spent på fortsettelsen, måtte jeg bli overrasket igjen over dine FANTASTISKE vesker,Gitte.
    fiolineklem

    SvarSlett
  4. Dette blir mer og mer spennende. Gjett om jeg gleder meg til å se vesken ferdig.

    Jeg har lagt ut nytt smykkesett i dag.

    Ha en fin kveld med prosjektet ditt.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  5. Like spennende prosjekt som alltid !
    Gleder meg til å se resultatet! Klem!

    SvarSlett
  6. Hei Gitte! Fantastisk blogg du har. Jeg vil gjerne bruke den som en inspirasjonskilde for mine elever. Du har også inspirert meg til å lage egen blogg!

    Hilsen Lars Smedsrud

    SvarSlett