torsdag 6. august 2009

En morsom ide!

Kan du gjette hva det ble til? Ideen fra lukningen på den transparente lommboken? Jeg så det med en gang jeg hadde laget den: )

Om du vil se artikkel med lommeboken så klikk her: Transperant lommebok



Det kunne jo ikke bli noe annet en et bokmerke. Plasten er myk og god, litt knudrete, så den sklir ikke når den ligger inne i boken.




Jeg har 6 små babuskaer igjen. Jeg er i gang med en ny ide: )

Den nye ideen kan du se her: Beskyttelse til minnepenn


12 kommentarer:

  1. Genialt. Den hadde jeg aldri gjetta;o)
    He he, måtte bare skrive en bruksanvisning til mamma, ho hadde prøvd mange ganger, men fikk det ikke til. Venter i spenning på kommentar fra ho;o)
    Så godt at du var fornøyd med gaven, er så gøy når en får så god respons på det en gjør.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. Underbara små bokmärkenm kära lille Gitte!

    Agneta

    SvarSlett
  3. Utrolig flotte bokmerker flinke deg. Jeg følger deg videre.
    Ha en strålende dag

    SvarSlett
  4. Takk for besøket på bloggen min.

    Har vert innom å kikka på innlegga dine. Mykje fint og artig her, ei kreativ dame er du...
    Kjem nok tilbake, trur eg linkar deg, lettare å finne att då..

    SvarSlett
  5. Herlighet for en god idè. Jeg har en rull fra vi satt inn nytt kjøkken. Det vil nok bli noen bokmerker i fremtiden. ;-)

    SvarSlett
  6. Så fin blogg du har! Her har jeg ikke vært før, men jeg kommer innom igjen!

    SvarSlett
  7. Kjempe ide!! :o)
    (Gleder meg til kurs!!)
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  8. Så smart! Kjempesøte ble de.. da venter jeg spent på neste prosjekt du har da :)

    SvarSlett
  9. Hvor er de skønne, Gitte. Sælger du dem....!? God weekend. Her er hverdagen starter igen.

    SvarSlett
  10. Heihei!
    Tusen takk for skjønn hilsen til meg! Det setter jeg stor pris på skal du vite!

    Hærlig blogg du har med masse flotte ideer! Disse bokmerkene var jo superskjønne!

    Ønsker deg en fin sommerhelg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  11. Hei :-)

    Super bra ide! Må si jeg er imponert over kreativiteten din og hvor inspirerende du er :-) Takker og bukker :-) Ble forresten vedlig fornøyd med resultatet etter jeg fikk meg laserprinter :-) Leker meg masse med dette for tiden :-) I natt ligger ett par prøver av art medium til tørk,så spent på å se om det blir like fint som rammelim. Tror det :-)

    Ha en super fin helg :-)

    SvarSlett
  12. Vilken rolig idé! Helt förstummad över din kreativitet!

    SvarSlett