onsdag 12. august 2009

Armbånd inspirert av Logo

Her er logoen jeg skulle la meg inspirere av til armbånd. Sirklene blir tema for videre arbeid.


Resultatet skal bli to armbånd i linstoff. På det ene armbåndet trykkes skrift, som er en ide tatt fra logoen. Deretter blir det applikerer sorte sirkler som skal dekoreres med perler. På det andre armbåndet er sirklene blitt til mynter som er overført til tekstil med rammelim.

Myntene er limt på med applikasjonsvliseline, og deretter sydd fast med organza over. Det blir fint, med en effekt som gir myntene et inntrykk av å være "blanke". Det er tråklet rundt myntene. Jeg ønsker å bruke myntenes form, for så og klippe rundt.

Det dukker opp en ny ide mens jeg holder på, og det er å ha noen mynter hengene ned, et eller annet sted.



8 kommentarer:

  1. God morgen;o)
    Dette blir stilig, og det at det dukker opp en ny ide, er jo ingen bombe;o)
    Jeg og mamma skal på kurs, nå må vi bare finne utav når vi kan. Skal sende deg en mail, når vi har kommet så langt;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. Jeg likte mynt-armbåndet :-) Og så har jeg en slik kåpe fra Desigual... Får lyst til å klippe av merkelappen og lage armbånd jeg og!

    SvarSlett
  3. Veldig fint!! :o)
    Gleder meg til kurs!

    SvarSlett
  4. ja det var en kul logo. det blir nok et kult armbånd!

    SvarSlett
  5. Så artig armbånd du lager!:) Det må være utrolig gøy å kunne leke seg med søm og applikasjon! Jeg er desverre helt grønn på det området - knekker ei nål bare ved å se på den.. :( Men da blir det ekstra gøy å se på det dere som kan det lager!
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  6. Dette var en kreativ blogg! Jeg er imponert! Kreativiteten og entusiasmen lyser fra skjermen.

    SvarSlett
  7. Flott blogg du har med masse kreative ideer. Ønsker deg en fin uke :-)

    SvarSlett
  8. Hei Gitte
    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg følger bloggen din trofast og er både imponert og inspirert. Du lager så mye spennende. Myntarmebåndet er bare helt supert!!!
    Skal du være med på markedet?

    SvarSlett