søndag 27. november 2011

Ny ide!

De små binders blomster og sommerfugler var plassert pent på et brett. Det var egentlig en god ide og kan sikkert brukes til noe: )


På Nesodden har det åpnet en ny quiltebutikk: Stoff og sånn. Jeg fikk spørsmål om jeg hadde knappemaskin. Det var noen kunder som hadde spurt....

Dermed fikk jeg en ide om hvordan dette kunne presenteners for å ha i butikken. På bildet under har jeg tegnet hvordan dette kan presenteres. med utgangspunkt i  brettet med binders av sommerfuglene.


Nå henger denne i butikken. Bildet viser stoffer på venstre side som er brukt til knappene. Mønster på knappene er lett å lage ved applikasjon, eller ved å bruke stoff som er ensfarget eller har mønster. I plastlomme nederst ligger mine visittkort med telefon og mail adresse





0 kommentarer:

Legg inn en kommentar