tirsdag 28. juni 2011

Blomster og Rammelim

Kaken skal ha et innslag av blomster. Blomsterbilder er hentet fra nettet og overført med rammelim. Bildene er ikke ferdige enda. De skal få et lag med vaseline for å "komme frem"


Blomstene klippes ut og det legges et lag med organza over og under og rufses opp langs kantene. Tilslutt sys perler på til pynt


Akkurat nå er jeg i ferd med å sy på dekor på nederste kake. Det er her blomstene skal festes etterhvert


På bildet under vises et eksempel på hvordan blomsten skal festes. Perlene må syes fast og gjøres ferdig, så er det klart for montering av alle blomstene



5 kommentarer:

  1. Heia.
    Så vakkert dette blir!
    Og blomstene aller nydeligst:)-synes jeg.
    Beate

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine ting du lager! Er kjempe inspirert nå :)
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Du verden så lekkert det blir! Likte godt måten du lager blomstene på og sy nydelige de blir. Spennende prosjekt å følge.

    SvarSlett
  4. Utrolig spennende prosjekt. Og sååååå mye arbeide....

    SvarSlett
  5. Kjempefint:-)Skulle ønske jeg hadde litt av den kreativiteten som du viser. Får nøye meg med å beundre den så lenge.

    SvarSlett