lørdag 20. august 2011

Skilt til verksted

Verkstedet skal få et skilt hvor det skal stå LILLE GITTE, og her er jeg blitt inspirert av dette bildet som jeg fant hos en kreativ blogger


Bokstavene på bildet er litt skjøre, så dette må gjøres på en helt annen måte. De skal henge ute og skal tåle varme, sol, kulde og regn

Aller først er det printet ut store bokstaver som er klippet ut og legges på stoffet som mønster. Chiffon og organza skal filtes på det grå stoffet


Her er bokstav-lappen ferdig filtet, brukt med min filtemaskin


Bokstavene legges over og det al sktråkles sting rundt mønsteret


Her ligger alle bokstavene klare for tråklin. En hyggelig jobb å gjøre i helgen når jeg sitter og ser på TV




5 kommentarer:

  1. Wow så kult, dette ser kjempeflott ut. Takk for dagens inspirasjon og god helg :-)

    SvarSlett
  2. Åhh..den filtemasinen kunne jeg godt tenke meg... :O)

    SvarSlett
  3. Ja, jeg er interesert...må bare høre prise først :O)
    Kan du ikke sende meg en mail!?
    kortogsom@hotmail.com

    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å følge med på dette prosjektet! Synes det er gøy at du legger ut innlegg etterhvert som du jobber i stedet for å bare vise det ferdige resultatet!
    Jeg prøver også å planlegge slik at jeg kan gjøre det som er mulig i sofakroken foran tv'en.
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett