torsdag 20. mai 2010

Skreddersydde kurs

Jeg tar ulike oppdrag når det gjelder foredrag og kurs.

 Bilde er fra kurs med lærerer på Sørumsand videregående skole

Dette startet jeg med etter å ha vært ansatt på Sogn videregående skole i Oslo. Her jobbet jeg med en bok som som heter: Positiv forsterkning.

Resultatene av dette ga "uttelling" i form av nysgjerrighet fra andre kollegaer. Hva slags undervisning var det elevene fikk?

Dette ble starten på foredrag og kurs i emnet POSITIV FORSTERKNING. Oppdragene har blitt holdt på skoler (Barne-ungdom- og videregående skoler) i ulike kommuner rundt omkring i hele Norge.

Jeg holder også kurs i ullike tekstile teknikker som overflatebehandling, fotooverføringsteknikker, silketrykk og kurs i enkel søm. Kursene handler om å bli inspirert, og nye ideer til videre arbeid.

Mitt neste oppdrag er for Hordaland Fylkeskommune i Bergen 16. og 17. juni.

Ta kontakt med meg om du er interessert i å høre mer på mail: gitte@lille-gitte.no


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar